Wednesday, April 21, 2010

2010

2010 tahun yang banyak memberi cabaran serta dugaan yang kuat buat diri ini....namun ada juga yang manis saperti dapat melihat cucu yang 3 hani...manisan, life have to go on and think positive....berat mata orang memandang lebih berat lagi bahu yang memikul. Apa yang ku harapkan biarlah panas hingga ke petang tapi rupa nya hujan di tengahari.

Hal al kisah ni biar menjadi satu tanda tanya orang kerana demi menjaga hati nya agar jangan lebih terluka. Kegembiraan diri ni bagai di rentap dalam sekelip mata...dia pergi dan aku la yang bertanggung jawab diatas apa yang terjadi, aku senantiasa berdoa kepada yang maha esa 'Ya Allah sekiranya ini adalah untuk kebaikan maka permudahkan ianya bagi diriku', dan terbukti sememang aku kuat dan tetap dengan keputusan yang aku buat walaupun ianya terasa bagai di siat siat hati ini......dia ku serahkan .....

Aku membawa kereta ku tanpa menoleh kebelakang dan air mata terus mengalir dengan derasnya..Ya Allah kuatkan lah diri ini menghadapi dugaan mu dan apa yang aku lalui ini kemungkinan akan ada hikmah di sebalik nya....Alhamdulillah terbuka pintu hati suami ku agar kami pergi ke tanah suci untuk mencari ketenangan dan muasasah diri, memohon keampunan dari nya dari segala dosa dosa yang telah kami lakukan baik dahulu maupun sekarang......

Maafkan diri ni sayang ...semoga senantiasa berada dalam kesihatan yang memuaskan serta dekatkan diri mu dengan Allah swt.....apa yang ada ini kini akan ditatang bagai minyak yang penuh.................2010 year of crying :( u will always be in my mind and my love towards u become more stronger everyday............year of tiger n i hate u tiger......dan aku sentiasa berdoa agar biar la mendung cepat berlalu dan timbul nya matahari yang cantik yang dapat memberi tenaga dan kesihatan yang baik untuk melalui saki baki hidup ini.....

2 comments:

  1. Sabar ok mama. Yeah lets just keep it to our self.

    ReplyDelete
  2. thank u lin....ye kita kena sabar kerana apa yang terjadi ini adalah dugaan dari yang maha esa....sentiasa solat dan berdoa agar diri kita tabah menghadapi saat saat yang pilu ini...

    ReplyDelete